Ömmömömmö. Enpä ole saanut aikaiseksi kirjoiteltua mitään.
Pitäisi tosin herättää tämä blogi uudelleen eloon ja tosissaan tsempata.
Vaa'alle en ole uskaltautunut mennä. Pelottaa liikaa, että kuinkahan paljon se paino nyt mahtaa olla.
Viimeksi kun vaa'alle uskaltauduin oli se paino jotian 89.4kg. Tiedän joo, olen lihonut. Ihan liikaa.

Nyt tosin olen aloittanut tekemään vatsalihaksia ja reisiä joka ilta. 120 vatsaa ja 100 reittä. Ja oikeasti, olen kiinteytynyt. Vaikka olenkin syönyt ihan tajuttomasti.

Olen kirjoitellut niin "ahkerasti" muihin blogeihini joten kai se pitää tätäkin alkaa useammin päivittelemään.

Tänään oon syönyt:
-3 leipää eli 180kcal + jotain oltermannivoita, ties kuinka paljon siinäkin on kaloreita :sss ja pari kinkkusiivua 48kcal.
-kaksi jäätelöä 380kcal --> oksensin ehkä jotain 300kcal?
-fitness-muroja  150kcal
TAPPAKAA MUT.
768kcal.
Ja äiti tekee vielä tänään ruokaa :s

Enlaihduikinätaijotain.