Paino noussu. 88.1kg. No joo, ei oo kamalaa. Mut olo on nyt jo pidemmän aikaan ollu semmonen et ei jaksa... Eilenkin söin ihan hirveesti ja tänne kirjoittaminen on jotenki jo lopahtanut. No kirjoitan juu edelleen, mutten jaksa kirjaa kaikkia kaloreita ylös, kun en edes tiedä mitä kaloreita kaikissa on mitä syön ja sitten kun tiedän, että mun pitäis syödä terveellisemmin, mut siitä ei kertakaikkiaan tule yhtään mitään. Ja mitä sitten jos saan painoni 65-70kiloon? Jes jes, mut mitä sitten? Mitä mä sitten teen? Miten saan painoni pysymään samassa? En todellakaan jaksa kokoaikaa vaa'alla ravata, että pysyyhän se paino samassa ja onhan kaikki hyvin. Miten sillon voisin ollenkaan syödä mitään hyvää ja nauttia elämästä yleensä? Nytkin kaikki aika menee tämän asian miettimiseen, koulu on jäänyt paljon vähemmälle, läksyt teen aina tunnilla, ei niitä kukaan opettaja niin tarkkaa katso, ja jos katsoo voi aina sanoa, etten osaa ja se neuvoo ja toisin sanoen kertoo kaikki vastaukset suunnilleen... Ja harrastuksetkin on jäänyt... Harkkoihin en oo jaksanut mennä varmaan kolmeen viikkoon, pianon soitto on tuskastuttavaa, eikä sitäkään jaksaisi. No koiraharrastukseni... Se on ainut asia mikä mua oikeesti kiinnostaa, kaikki muu on ihan yhdentekevää. Olen miettinyt että miksi edes elän? Miksi haluaisin elää? Miksi haluaisin kuolla? Ainut syy minkä takia haluaisin elää on varmasti äitini, vaikka onhan niitä huonoja aikoja ja päiviä jolloin vanhempia ei jaksaisi millään jne, ja koirani ja koiraharrastukseni. Joskus jopa tuntuu siltä, että ainut ihminen joka oikeasti välittää minusta on koirani... (olen outo)

Kavereita mulla on huimat 3 kappaletta, yksi asuu varmaan jossain 80kilometrin päässä, ja kaksi muuta toisessa kaupungissa, ja nähdään vaan joskus viikonloppuisin tai lomisin. Tai no olin viimeviikolla toisen kaverini luona. Neljän aikaan lähdin bussilla, tunninpäästä olin heillä ja lähdin sitten yhdeksän aikaan :P Ja noniin. No olen syönyt. Turhauttavaa.

-kaksi jäätelöä 374kcal

-kaksi leipää 144kcal

-kaksi pusua

-kaksi kindermunaa

Ja lupasin äidilleni että minä teen tänään ruokaa, joten teen varmaan makaronilaatikkoa, minun lempiruokani ja sitä tulee sitten syötyä!! No jos syön sitä niin paljoa, että olen koko loppu illan syömättä...

Ja no aamulla olin koiran kanssa 1h 30min ulkona. No joku aika meni siihen kun päästin koirani vapaana juoksemaan ja mä vaan kävelin ja juttelin yhden toisen koiranomistajan kanssa.

Ohhoh. Oon ihan poikki. Masentaa. (*yllätys yllätys*)