Aamulla kun punnitsin itseni vaaka näytti 94kg ja se todellakin otti päähän... Menin vähän ajan päästä menin uudelleen ja vaaka näytti 92kg! Onneks... Harmitti niiin paljon. Koska mistä mä muka oisin lihonu, ku en oo syönyt mikään mikä lihottais. Mut oon sitä mieltä, et meijän vaaka on vähän outo. Äiti on aikasemminkin sanonut sen näyttävän vähän mitä sattuu...

Olin koiran kanssa puolen tunnin lenkillä ja sen jälkeen kävin taas vaa'alla. Kaksi kertaa se näytti taas sen 94kg, mut menin monta kertaa vielä uudelleen ja sitten se näytti sen 92kg! Huomenna haluan painaa 91kg! Ja maanantaina 90kg! ja tiistaina pysyn samassa painossa ja keskiviikkona olen 89kg! jne :D

Kivaa!! :DD

 

Myöhemmin klo 12.35

En oo syönyt mitään tähän mennessä, juonut vaan mehua. Vähän aikaa sitten olin lenkillä noin 45min :D Sellasta reipasta kävelyä :)

Täytyis käydä vaa'alla, joo-o, juoksen sen luona joka hetki. Kauhee pakko mielle.

Kalorilasku.fi --> sinne :D