Tuleekohan tästä oikeestaan yhtään mitään? Aluks söin liian vähän, mut paino laski, olin todella tyytyväinen itteeni. Mut nyt ku oon alkanut syödä enempi... tekee mieli syödä vaan ja syödä ja syödä... Eilen illalla mulla oli ihan hirveen huono olo. Itkin vaan. Miksi mä en voi olla niinkuin muut, normaali? Miks just musta piti tulla tämmönen läski?? Miks? Emmä haluu. No kuka haluais. Ja nyt vaan pyörin säälittävästi itsesäälissä ja voivottelen yksikseni. Tekisi mieli mennä ja syödä koko jääkaappi tyhjäksi. Vituttaa. Päätä särkee. Tekisi mieli oksentaa. Tekisi mieli lähtee juoksemaan vaan kaikki vitutus päästä pois, mut ei voi ku ei jaksa juosta. Ihan perseestä. Mitä teen, haluan laihtua, haluan saada paremmin kavereita (saisin ihan varmaan enempi kamuja jos en ois tämmönen vitun läski!), haluaisin, että mä jaksaisin juosta edes muutaman askeleen, haluaisin et mulla ois parempi kunto, haluaisin hienoja vaatteita, en mitään tämmöisiä kamalia jumbokokoisia telttoja jotka ei edes kunnolla mahdu mulle! En halua olla tämmönen. Haluan olla normaali. Ja mun läskit ja ulkonäkö vaikuttaa ihan kaikkeen! Oon ihan surkea koulussa! Mä en oo missään aineessa hyvä! Kaikki opettajat lellii yht säälittävää paskaa, joka on olevinaan semmonen et muka sillä on vaan paha olla, ja sillä ei oo kavereita jne. Ku on muitakin ihmisiä joilla on paha olla, ei yksin sillä! Se on niin itsekäs ja hakee vaan huomiota ton sen käyttäytymisellä.

En jaksais huomenna mennä kouluun. Huomenna kun taas on kuuden tunnin päivä, no on se parempi ku ois 7 tunnin päivä, mut silti. Ei jaksa. Ei jaksa. Ääh.

Mä en ymmärrä miten saisin itteni kuriin. Mä oikeesti syön ihan liikaa. Oisko siihen jotain lääkettä, et ei söis niin paljoo. Tänäänki oon ahminut ihan sikana kaikkee... kaks jugurttii, leipää ihan sikana, juonu limsaa ku mehu on loppu, keksejä, jauhelihaa ja mitä kaikkee nyt ikinä söinkään! Ei ei ei. Emmä jaksa. Sori, taas tätä paskan jauhantaa, mut auttaa ku saa kirjoittaa... Tai vittu emmä tiiä... Mun pitäis liikkuu enemmän. Mutku ei jaksa. Laiskottaa. Ahmattaa. Vituttaa.

Mun pitäis ottaa itteeni niskasta kiinni. Mä en muuta ajattele enää ku koiria. Pitäis tsempata koulussa. Haluaisin keskiarvoni nousevan. Mutku kukaan opettaja ei oikeesti pidä musta! Mulla tippu nyt viime todistuksessa ihan sikana kaikki numerot. Ärsyttää. Ja kiva jos mein köksän ope antaa mulle 8:n todistukseen! Ku sit se jää mun päättötodariin, ja sitä en todellakaan haluu! Haluun et se on ysi. Ku haluaisin mun ka'n olevan sit 9:llä reilusti yli 9'n! Musa 9, Kuvis 9 (se kyl varmaan tippuu, ja sit ei enää voi vaikuttaa, mut nyt haluaisin tämmösen sit ysiks), köksä 9, uskonto 10, hissa 10, bilsa 10, mantsa 10, enkku 9, ruotti 9, matikka 10, äikkä 10, liikunta 8 (se ainut häpeä pilkku, mutta kun kunto ei riitä ni vaikee siinä on sitten olla hyvä liikunnassa!!) ja mitä nyt niitä aineita on... kässä 10, fysiikka 9, kemia 9 (no ois kiva jos neki ois 10, mut en usko...), terveystieto 10 ja jottain tommosia. Joo-o, kauheeta toiveajattelua. Kyllä. Mut noin haluaisin. Saahan sitä ihminen haaveilla. Nyt mulla tais olla 1x 10, 3x 8, 1x 7 ja loput ysei... Seiska... No mut sen aineen ope on ihan paska! Ei osaa opettaa ja on muutenki ihan perseestä! Ja mun pitäis myös tsempata tässä laihdutusprojektissani. Mut mitä sitten kun saan sen 65kg painon minkä haluan? (siihen haluan, mieluiten 60kg, mut ekaks nyt ainaki 75kg ja sekin on ihan liikaa!) niin mitä sitten? Jatkanko laihduttamista? Miten voin pysyä paikoillani siinä painossa? Lihonko takaisin tänne 100kilon rajamaille? Päätä särkee.

Mut haluan et mun paino putoaa. Mä en vittu syö. Ei läski tarvii ruokaa. Huomenna mä en syö näin paljoa! Mä oon nyt jättänyt mun yhden harrastuksen mistä innoistuin köksän alettua, nimittäin leipomisen ja ruuanlaittamisen... en mä kauheesti sillonkaan tehnyt... pari kertaa sämpylöitä, kääretorttuja, muffinsseja ja jotain semmosta pientä, mut nyt seki on jäänyt. Mut ihan hyvä vaan. Sen tilalle vois ottaa jonkun uuden harrastuksen. Mutku en jaksa! Kesällä mun on ainakin otettava niskastani kii! Mut sit on kamalampaa ku on kaikki päivät ihan vapaita et ei mee aikaa kouluun jne. ja sit on enemmän aikaa syödä! :o kamalaa.

Vittu mä en jaksa.