Tänään aamulla en ole syönyt mitään muuta kuin vain juonut lasin mehua ja kävin koiran kanssa lenkillä. Olisin eilen vielä halunnut katsoa kuinka paljon eilen kulutin, mutta en enää ehtinyt. Mutta tänään sitten! :D

Painosta (karmeaa kirjoittaa niin iso luku kaikkien luettavaksi)

Edellispäivänä 27.2 paino oli jtn *5kg

Eilen illalla 28.2.paino oli semmoiset *4.7kg

Tänään 29.2. aamulla kun ihan ensimmäiseksi punnitsin itseni vaaka näytti *3.7!

Eilen harmitti, kun olisin halunut, että paino olisi tippunut enemmän, mutta nyt aion pudottaa sen! Hyvään suuntaan olen menossa ja tänään on harkat niin tulee kulutettua kaloreita, ja vielä harkat kestääkin 1,3h! :D Sinne minun on otettava cocis light mukaan (karkkilakko ei koske minun kohdallani light-limsoja), koska muuten en jaksa siellä. Mua kyllä vaan vaivaa vähän se, että kuinka paljon siinä on kaloreita... 0,4kcal / 100ml ja eikös 100ml = 1dl ja kun cocis pullo on 0,5l eli 5dl... Onko se sitten 20kcal? Kun eihän se mitään 2kcal voi olla? Tai en ole yhtään varma... :D Nämä dl-laskut ei ole ihan mun vahvinta aleutta...

Mutta pidän itseni vahvana ja onnistun!

Ciao<3

 

Koulun jälkeen, klo 15.40

Ennen koulun alkua en syönyt mitään, no eipä ollut edes nälkäkään ja hyvä niin. Koulussa tavalliseen tapaan oli kauhee nälkä, mutta koulussa ei tule syötyä, hyvä niin, koska se kouluruoka on niiin pahaa!! Olisi sitä jugurttia taas syödä, mutta kun avasin jugurtin tuli kauhea haju. Yööks. Ja niissä on viimeinen käyttöpäivä 2.3... Et kiva kiva, syötetään äkkiä oppilaille pois :P

Tänään sitten illemmalla harkat. Kauhea kiire. Harkoista sitten tulen kotiin joskus seitsemänaikaan... Ja sitten pitäisi vielä lukea kaiken maailman kokeisiin. Todella ärsyttävää.

Täytyy käydä vaa'alla ja katsoa onko paino noussut vai laskenut päivän aikana, kun olen vain juonut lasin maitoa, pari lasia appelsiinimehua, 3 kylmää makaronia (koulussa ruokana :S ja ne oli oikeesti ihan kylmiä!) ja kolme lihapullaa... Eihän nyt niissä mitään hirmusummia kaloreita ole, eihän? Harkkoihin mun on ostettava cocis ja loppuillan vietän kirjan kanssa. Syön vaikka sitä. :D Tai en syö! Hyyih! Ja nyt vaa'alle! Tiiän olen tullut vaakariippuvaiseksi.... Käyn vaa'alla joka päivä varmaan kymmenen kertaa! :p

Mutta toivotaan, että paino on laskussa....--->