Että olisin onnistunut olemaan syömättä niin paljoa. Vappu, sitä ennen kaikkea herkuttelua kavereitten kanssa, nyt yhden kaverin synttärit ja omat synttärit...

Mut paino aamulla 86kg tasan :o Ihmettelen suuresti. Olen syönyt ihan hirveästi, mutta ei ole paino onneksi noussut. Kiitän vain onneani. Vaikka mun paino laski ton 11kg aika nopeasti. No mutta, eilen koulussa kaks tuntii liiksaa, lenkkeilyä ja pesistä. Ja sit koulun jälkeen olin about tunnin ulkona koiran kanssa... :D Ja sitten söin ainoastaan siellä synttäreillä. Ja tänään... No saa nyt nähdä... Kaikkea on tullut herkuteltua. Vähän sipsiä (eilen enempi, ja viel popparii ja karkkii :o) ja sitten kakkua... (nyt on ihan hirveen paha olo:S) ja noh limsaa... En ees muista mitä kaikkea oon syönyt. No mut kakkua söin, sipsei ihan vähän, ja semmonen... en tiiä mikä se on. ei tuu sana mieleen :D Ei lihapiirakka... ei... emmä muista... kerron joskus jos tulee mieleen. (siis ei mikään lihapiirakka! vaan siis joku... en muista)

Ja no... tänään koulusta nopsaa kotiin, siivosin huoneeni hiki pinnassa ja sitten imuroisin koko kämpän ja sitten sen jälkeen olin kavereitteni kanssa, joiden kanssa ihan vähän sipsei tuli syötyy (ja siivouksen lomassa:S) ja sitten kakkua... Ja se ihmehömppä jonka nimeä muista...

Ja noh. Huomenna sitten?? (ei toivettakaan, LISÄÄ VIERAITA, LISÄÄ KAKKUA!)