Enää ei oikeastaan kaduta, kun tuli liikuttua. Puolentoista tunnin harkat, päätin ottaa ihan täysillä ja ihan ok:sti menikin. Ja ihan hyvä, että otin sinne vain vettä enkä mitään limsaa...! Ja harkkojen jälkeen lähdin suoraan koiran kanssa noin 20minuutin lenkille. Olisi tietty voinut mennä pidemmällekin, mutta alkoi vähän sataa vesi-räntää eikä ollut kauhean kivaa sitten enää mennä...

Tänään oon syönyt sen karkkipussin ja jäi 75g niinkuin kerroin. Siinä jtn 800kcal ja sitten vielä siihen yksi leipä jonka söin eli 78kcal... Eli yhteensä 878kcal yhteensä tänään. Kauhean paljon...!! Mutta huomenna syön vähemmän!

Painoni oli *3.7-4.1 äsken! Päivällä se oli *5kg ja aamulla se oli *3.7 :D Huomenna laihdutetaan!!

Luin yhden jutun säästöliekistä... Se oli aika mielenkiintoinen. Tuossa osoite:

http://www.keho.net/keho?&m=magazine&part=read&cat=6&id=441&start=40

 

En sitten tiiä, oonko mä sitten tolla säästöliekillä... Mut tuolla ei lukenut (tai sitten luin tuon todella huonosti...) että olisiko siitä jotain haittaa... No ei kai.

Huomenna olisi tavoitteena syödä kolme leipää ja juoda vettä/maitoa/mehua. Aamulla en syö mitään, koulussa en syö mitään, koulun jälkeen menen suoraan koiran kanssa ulos. Sitten syön yhden leivän. Lähden kaupungille shoppailemaan ja siellä en todellakaan aio syödä mitään. Sitten sen jälkeen voin syödä yhden leivän. Sitten koiran kanssa ulos. Sitten illalla yhden leivän. Ehkä. Se on yllättävän (ihanaa!) täyttävää toi leipä ja siinä on 78kcal/leipä... Noh ei se nyt ihan hirveesti oo! Onneks :DD Vettä täytyis kaupasta ostaa, koska meidän hanasta ei tule hyvää vettä, se on ihan sairaan pahaa... No ei kai sentään kaupasta ostaa, mut kaupas on parempaa vettä... :DD

Haluan laihtua. Haluan saada ihania vaatteita, ilman että näyttäisin possulta jolla on tiukat vaatteet joista pursuaa läskit ulos. Haluaisin myös näyttää todellakin laihdemmalta, että kaikki eivät ajattelisivat et kamalan läski toi tuol jne... Ja sit kehtais syödä edes julkisella paikalla, tai no en halua syödä. Haluan olla laiha. Ja sitten varmaan vielä yksi syy miksi haluan laihtua ja olla laiha on se, että mitä toiset ihmiset ajattelevat minusta... Ensivaikutelma kun nykyään niin hirveän tärkeä ja mitä kaikki ihmiset ajattelevat kun minä lyllerrän tulla...

Mun kai tarvis ostaa joku inspis-vaate... Et se ois liian pieni ja mun pitäis laihduttaa et mahdun siihen. Täytyy kattoo jos huomenna kaupungilla ollessani löydän jonkun kivan vaatteen ja sitten ostan jtn kaks kokoo pienemmän vaatteen. Nyt oon kokoa 44 (kamalaa!!! Ennen olin kokoa 42, noh kyl mun vanhat farkut jotka on kokoo 42 mahtuu mulle, mut ku uusia ostin, koko 44 :/) *itkee* ja sit pitäis ostaa kokoo 40 ja sit haluun mahtuu siihen vaatteeseen! Mut farkkuihin mulla ei oo varaa (farkut olis kaikkist parhaimmat!!), joten sit täytyy ostaa joku paita. Joka ei mielellään venyis... Et mun pitäis kunnolla olla niiden vaatteiden kokoinen!! Ärsyttävää...

Meinasin tänään sortua vielä jäätelöön. Onneksi en tehnyt sitä... Olin jo melkein luovuttanut, mutta kun kävin vaa'alla sain lisää intoa! tai no jaksamista. Ja enää en sorru herkkulakosta! En *piip* syö niitä *piip*:n karkkeja/herkkuja!!!