Inhottaa inhottaa inhottaa. Mitä mä valitan kokoajan? Miks en vaan ottais itteeni niskasta kiinni?
Koska en jaksa. Mua ei innosta nyt pätkääkään yhtään mikään. Kaikki mitä tähän mennessä oon saavuttanu, luisuu pois.
Nyt oon ihan hirveen kipeä, mut karkki maistuu. Palaan kouluun entistä lihavampana. Oksettaa...
Kaikki näkevät kuinka lyllerrän kouluun ja koulun käytävillä. Yök yök yök. Pitää ottaa itsenäni niskasta kiinni.
Ehkä nyt pari päivää saisin tsempattua, mutta sitten taas iskee tää sama paska,että ei kiinnosta mikään. Nyt oon jo todellakin luovuttanu ihan melkeen kokonaan.
Ehkä kaikki alkaa taas luistaa kun menen kouluun? Mutta sen tiedän, et mun on pakko alkaa syömään koulussa, koska muuten en oikeasti jaksa koulussa opiskella ja kotiin tultuani on hirveä karkkinälkä.
Sitä kun en keväällä tajunnut. Nyt paremmin. Syön koulussa, syön vähemmän kotona.
Ja otan tämän taas tosissani laihdutan.
Tää on vaan ollu yhtä jankkaamista huhtikuusta asti.
Pitää aloittaa juokseminen koiran kanssa, en vain kehtaa kun pelkään törmääväni tuttuihin.