Heissan. Taas uutta intoa jostain tullut. Paino 87kg! Jes, takaisin samassa! Päätin, että otan huomioon vain aamupainoni, menetän järkeni, jos menen pitkin päivää vaa'alle siinä pelossa että se olisi noussut jne...

Jos pääsisin 84kiloon, siirtyisin BMI-taulukossa merkittävästä ylipainosta lievään ylipainoon. Normaali paino olisi 70kg. No mutta tavoitteeni on 65kg. Katsotaan jos joskus siihen pääsen.

Tänään syöty:

-aamiaiseksi leipä 72kcal

-koulussa näkkäri, 60kcal?

-puolikas pieni-kismet (22g) 110kcal (jos oikeen laskin, järkky paljon!!)

-leipä 72kcal

Yhteensä 314kcal, kuulostaa jotenkin paljolta tuo 314kcal, vaikka se ei olekaan kauhean paljoa miltä se kuulostaa... Mut tietty 204kcal olis ollut parempi ;D (siis olisi pitänyt olla syömättä tuo kismet)

Olen kokopäivän tuntenut itseni ylisuureksi lihavaksi lölleröksi, mikä toki olen, mutta koskaan aikaisemmin ei ole tuntunut niin kamalalta. Koulussa katsoin itsäni isosta peilistä, järkky iso olen ja sitten aina minun varjoni on kaveri porukan isoin (se on niin noloa, kun jos kävelee jonkun luikun kanssa...) ja sitten tänään kokeilin vanhoja vaatteitani, yhtä hametta... Ja sen kanssa mulla oli yks perustoppi. Näytin ihan kuin olisin ollut raskaana! Ihan sairasta! Mahani on järkyttävä. Ihan kamala. Miksen ole havainnut sitä aikaisemmin?? Se on ollut vielä isompikin :o Mitä mun vyötärö mahtaa olla... 97cm kai. Kauheeta.

Moimoi.

Myöhemmin klo 21.52

Leipää oon tänään  kauheesti mässyttänyt, ja en ole kuin sen kismetin puolikkaan ja yhden jäätelön syönyt! (siis herkkuja) Kaverin kanssa tuli syötyä yksi jäätelö... Täytyy hakea se Kalorilaskurista ;D 280kcal. Järkyttävää. Eli se siitä sitten, että olisin syönyt vähemmän, prkl!

Kaikki päivän syömingit:

-leipä 72kcal

-näkkäri, sanotaan ny se 60kcal

-puolikas kismet 110kcal

-leipä 72kcal

-2 leipää 144kcal

-lihapullia ihan sikana!! varmaan jotain 300g!! :o (se on se ku iskee se himo.) (kalorilaskurin mukaan 250g) 600kcal ei voi olla totta. :o

-vaalea sämpylä+kurkku+salaatti+keittokinkku (sämpylöissäkin ihan hirveä kalorimäärä, EN TYKKÄÄ YHTÄÄN!!) no jos sanottaan et 110kcal? (melkeen kuin jossain suklaapatukassa, no mut terveellisempi;D)

En kyl muista kuinka monta leipää olen tänään syönyt. Ehkä 4? ehkä 5? Emmä tiiä.. Sanotaan viis.

Eli leipä vielä. 72kcal

yhteensä *nyt jännittää* 1240kcal

Onko se liian paljon? Kuulostaa kauhean paljolta, no mut ilman niitä lihapullia 640kcal. Mut se oli kyl järkyttävää, et niin paljon jossain lihapullissa, tietty ne sit on ihan hirveen rasvasii, mut ei se sillon vaikuttanut sitlä. En enää ikinä syö lihapullia. :o No kummiski mulle tulee niistä ihan kamala himo ja kaikkee... Ja sitten taas syön jotain 400grammaa eli koko lihapulla pussin....

Olenkohan mahtanut kuluttaa sen.... No pyöräilin kaupungille ylipienellä pyörälläni vastatuuleen, oli todella raskasta. Kaupungille noin 3,5 km. Ja sitten siellä vähän kävelin... Ja sitten pyöräilin takaisin. 7km. Se oli kyl yhtätuskaa... Ja no sitten kävelin koirani kanssa jotain 40min. Aamullakaan en ehtinyt menee koiran kanssa ulos. Ja sitten äiti meni ja äiti koulun jälkeenkin koiran kanssa ulos... Olin ihan poikki. Väsytti ihan hirveästi. Ja enää tänään en mene ulos sen kanssa.

Tietääkö joku, että miten peruskulutus lasketaan? :D *En osaa* Olisi kiva tietää ja sitten olisi helpompi sanoa ja tietää että miten pitäisi liikkua jne. Enempi liikuntaa. Kamala ku on tullut liikuttuu todella vähän.Pitäisi enempi. Mutta nyt ainakin on ihan väsynyt...  

Onneksi olen taas innostunut tästä hommasta, kun sillon yhdessä vaiheessa tuntui että ei kannata, ei tästä tule mitään. No pistetään tulemaan, prkl! :D