Tänään en ole syönyt mitään muuta kuin pari leivän palasta (äiti pakotti) ja sitten juonut vaan appelsiinimehua. On hyvä mieli. Olin 20min lenkillä koiran kanssa. On niin inhottava sää ulkona, ettei siel kauaa haluta olla...

Painoni oli tänään *2.8kg! Jos se pysyisi iltaan mennessä samassa, huomenna paino saattaisi olla jo *1.5-2.3kg!! Ja sitten seuraavana päivänä vielä vähemmän! Haluan laihtua!! Ja kun nyt keväällä alkavat terveystarkastuksetkin. Pitäisi saada paino samaan kuin viime vuoden terveystarkastuksessa... Mutta kun en vaan muista mitä silloin painoin... Ehkä jtn 85kg. No mut siihen mun täytyy päästä!! :D Enää noin lyhyt matka, ja onhan mulla vielä aikaa pudottaa painoa, kun minä olen aika lopussa luokkamme aakkosissa... Mutta hassua kun jotkut meidän luokkalaiset olivat jo syksyllä terv.tarkastuksessa... Niinkuin ihan sekaisin ilman mitään aakkosten järjestystä...

Kouluun blääh. Tylsää!! :P

Koulun jälkeen klo 15.25

En syönyt koulussa mitään, hyvä vaan. Tunsin vain itseni jotenkin hmm... no en tiiä, ku kaikki muut mässytti jotain sämpylää. Vaaleeta sämpylää. Ei kiitos! Kyllähän sämpylät on ok, mut ei koulun sämpylöistä ikin tiiä ja toiseks et ne oli vaaleita et ei täytä ollenkaa ja ihan turhia kaloreita tulee! Ennemmin näkkärii tai ruisleipää. Mut en sit syöny mitään. Ja yhdessä vaiheessa yhden tunnin alkua kaikilla oli joku syömishetki. Kaikki kaivo jotain keksejä repustaan ja mässytti niitä... Noh eipä mun mitään keksejä tee mieli... Kauheesti kauheesti kauheesti kaloreita! Et huhhuh! Ja sitten kuljin kotiin. Inhottava sää... :/ Olis kiva olla ulkona enempi, mut ei tossa säässä!

Täytyy taas mennä pian vaa'alle!

Miettisin, että jos (ja kun) syön nyt huomattavasti vähemmän (tota jooh... sillon joskus saatoin syödä 5 jäätelöä, suklaamuroja, pullia/kakunpaloja/leivonnaisia ja kaikkia hyviä mitä ikinä kaapista löytyi, SAMANA PÄIVÄNÄ, järkkyä!!) ja elimistöni saa vähemmän sokeria (mikä on hyvä asia!), mutta voiko siitä tulla diabetes kun sokeritasapainoni on nyt noin paljon heilahtanut? Ei kai? Kun yritän juuri tässä pienentää sairauksien mahdollistumista (tai no ei sille voi mitään jos suvussa on jotain sairautta, että periytyy...)!

Mun vyötärönkin ympäryys on pienentynyt! Kun alettiin koulussa tehdä jotain vaatetta itselleen (mä teen hametta, housut on liian vaikeet mulle...:P)  ja oon saanut pienentää sitä! Sillon mitattiin mun vyötärön mitaks 108cm, tai jotain sinne päin? Ehkä 106cm? Ni eilen illalla sain vedettyä vatsan sisään että 93cm! Mutta muuten kai 103cm... En tiiä miten se nyt on oikeen menny, mut tollee se nyt ainakin eilen oli. Käsivarsi oli 36cm... hyiii! Ja reiden ympärystä en musita..... :P

Ohhoh, kyllä oli nälkä koulussa ja kotona, söin jugurtin...

 

Syömingit

- 127kcal jugurtti

 

Aion pysyä mahdollisesti alle 500kcal:n dieetillä! Ja niinkuin eilen, meni todella paljon yli. Mutta missään nimessä ei saa mennä yli 1000kcal, hirvee määrä toi tuhat kalorii, en saa semmosia määriä ikinä kulutettuu! Joten syön sen verran että saan ne kulutettua! Enkä liho. Laihdun. Tavoite painoni on 75kg. Eli vielä on matkaa!!

Ciao <3