Haluan vain enemmän ja enemmän!! Haluan että painoni putoaa!! En halua olla tämmönen läski!! Haluan olla laiha! Haluan painaa vähän! Tänään en oo syönyt mitään muuta mitä nyt kirjoittelin edelliseen kirjoitukseeni.

Ystäväni vaaka ja mittanauha

Vaaka ei todellakaan ole ystäni, ei ei ei. Se on ihan paska suoraan sanottuna. Näyttää mitä tykkää, milloin tykkää. Kun tulin harkoista (luultavasti kulutin kaikki syömäni kalorit... Ja tuntui todella että kunto on kohonnut, ihanaa!) punnitsin itseni. Tasan 92kg. En tykkää, en tykkää, en tykkää!!!  Mut sit 5min päästä painoa oli jo 94kg! viidessä minuutissa kaks kiloa :D Jotain ihan paskaa joo!!

Mittanauha.... Vyötärö navan kohdalta semmoiset 100cm. Ihan IHAN LIIKAA!!! Muita en jaks kirjoittaa, ku ne on ihan epätarkkoja ku nopsaa mittasin.

Mut nyt aion kiinteyttää itseäni, vatsa, perse, reidet, rinnat, kädet, säädet, jalat, rintakehä, sormet, posket, kaula ja ihan kaikki!!

Ciao<3

Ps. Pakko tulla vielä kirjoittelemaan. Olen seuraillut muitten blogeja ja huomasin on todella kiva lukea toisten kertomuksia ja kokemuksia, kun tämä oma blogini on niin miten sattuu... Että saatan kirjoitella vähän sekavia. Ja toi mun otsikko kertoo just kaiken. Kun mikään ei riitä. Olisin halunut että tänään vaaka olisi näyttänyt 90kg tai 89kg. Malttia kun minä en omista ja olen todella äkkipikainen. Luulin päässeeni siitä äkkipikaisuudesta ohi, mutta mitä...  Olen niiin malttamaton. Ja onhan todella lapsellista, kun aloin itkemään eilen sen takia että mitä nyt vaaka näytti... Mutta kyllä se vähän harmittaa kun luulee että paino putoaa ja odottaa sitä, edes muutaman sadan gramman pudotusta, ja sitten vaaka näyttääkin kilon tai kaksi enemmän. Mutta luulen, että vaa'assa on vikaa tai sitten vain käyn vaa'alla vain liian useasti... Ja sehän riippuu ihan siitä, että meneekö tyhjällä vai täydellä vatsalla punnitsemaan itsensä... Mutta kummiskin olen todella tyytyväinen herkkulakkooni. Hiljaa hyvää tulee. (Kunhan uskoisin sen!!)