Todella ärsyttävää ku nyt mun paino on 92.5kg!! Todella kivaa joo!! :( Aamulla ku se vaaka näytti 91kg. Tänään oon syönyt yhden jugurtin. Mitä siinä on kaloreita... 127kcal kai... ja sit söin seitsemän kalapuikkoo. Oon kauhee läski. I hate myself!!  Jos en ois syönyt niit paino ois voinu olla 91kg... Kiva mitähän se sit huomenna näyttää... Sit oikeesti suutun ja rupeen itkee jos se on viel 92kg. Tosi inhottavaa... En tykkää ollenkaan... En itsestäni, en läskeistäni, en vaa'astani enkä jumbokokoisista vaatteistani.

Täytyy ottaa selvää mitä niissä kalapuikoissa on kaloreita. Ei mikään ihmekkään ku paino nousee ku eilen söin juustohampurilaisen, cociksen ja tänään limsaa ja kalapuikkoja.

Semmoset 200kcal/paketti... Ja mitähän niissä paketeissa on yhteensä niitä??

Päivämäärä Aika Ruoka Määrä Energia Proteiini Hiilari Rasva Luotettavuus
04.03.2007
sunnuntai
20:02:07
ilta
Kalapuikot, Rainbow 1pkt
(250g, lisätty yli 1v sitten)
250g
1kpl
455kcal
1911kJ
31.5g
126kcal
28%
40.3g
161kcal
35%
18.8g
169kcal
37%
Erittäin luotettava! (virhe 0.2%)

Siis 455kcal kokopaketti ja yksi kalapuikko 170kcal? :o 1370kcal yhteensä? :O JÄRKKYÄ! Ei ihmekkään et jos paino nousee!! HYI INHOON KALAPUIKKOJA!!! hyi.

En enää koskaan koskaan koskaan koskaan syö kalapuikkoja! En koskaan. Hyi!

Tänään aamulla 30min, päivällä noin tunnin lenkki. Sit 30min. Ja nyt aion vielä mennä puolen tunnin lenkille.... Eli yhteensä 2 ja puol tuntii. Semmosta aika reipasta kävelyä. 320kcal/tunti eli oon kuuluttanu n. 800kcal. Todella ärsyttävää!! Yhteensä tänään syöty 1497kcal. TÄÄ ON KYL NYT JOTAIN NIIN KAMALAA!! 697kaloria kuluttamatta. Pitäisi sitten mennä vielä kahden tunnin lenkille, ei tuu mitään. Huomenna on pakko olla syömättä!! Paino on pakko olla huomenna 91kg!!!

Vituttaa.

 

Vai siis tarkoittaako tuo että kokopakettissa on yhteensä 455kcal! Joo nyt tajusin :D Mut siltikään en ymmärrä sitä mun yhtäkkistä painon nousua... :/ Mutta se tekeen sen että täytyy laskea kalorit uudelleen. Mutta emmä semmosta kokopakettii mitään kalapuikkoja syönyt... Onkohan semmosissa 250gramman kalapuikkopaketeissa jtn 20kalapuikkoa? :D Eli 160kcal yhteensä kaikista mun kalapuikoista. 287kaloria kokopäivänä, plus juotavat.Eli kyl mä noi kulutin.... Ja varmaan painon nousu johtu siitä ku noissa kalapuikoissa on niin paljon rasvaa!! HYII. Noh.... Huomenna mun on painettava vähemmän...!

Ciaå <3

 

Omatekemä makaronilaatikko 125kcal. Sitä siis syön huomenna!