Joo, tarkotus oli, mut sit tuli taas tänään niin kiire etten ehtinyt.. Voisinhan vieläkin mennä mutta oon syönyt leipää (ruisleipää, aika vähän kummiski)

-karkkipussi 170g >.< ARVASIN ETTEI TOI KARKITON RUOKAVALIO PITÄNYT PÄIVÄÄ KAUEMPAA :(((

-2 suklaapatukkaa (aamulla mulla oli kauhea karkin himo >.<'' ja olin syödä jäätelöitä ja kaikkea ihan liikaa ja söin sitten nuo kaksi suklaapatukkaa... INHOTTAVAA!! en tykkää ollenkaan!!)

-ruisleivän palanen :P aamupalaksi

Äiti valitti mulle et mun pitäis syödä jotain ruokaaki ku oon ollut kipeenä, mut tänään en enää aio syödä. koska no olen syönyt noin paljon. Kyl mä oon tänään jonkin verran kyl liikkunut. Äsken olin yli tunnin lenkillä koiran kanssa. Ja no kaverin kanssa olen kävellyt kaupunkia ympäri :P (no en sentään, mut paljon kummiski käveltiin) 

Huomenna paremmin.