Oohhoh... Tulin juuri noin tunnin lenkiltä. Ulkona on todella ihana sää ja ulkona oli todella ihanaa. Tähän mennessä olen syönyt yhden jugurtin. Meinasin langeta jäätelöön (kaloreita 320...HYI MITEN SAATOIN EDES HARKITA JÄÄTELÖN OTTAMISTA, MISSÄ ON IHAN HIRVEESTI KALOREITA??!!), mutta en onneksi ottanut sitä!! Limsaakin olen sortunut juomaan ihan liikaa... (noh mitä muuta joisin kun minun omat juotavat ovat loppu?) Täytyy syödä vähän. Tänään ruuaksi (sitä tehdään just...) kalaa ja perunaa. Perunat syötän koiralle, en tykkää perunoista ja ihan hyvä vaan ettei tuu syötyy... Ja sit kalaa otan mahd. vähän!! Muuta en oikeesti syö!! Läski.

Mutta luulen, että tuo kala-annos pitää mut kylläisenä kokoloppuillan. :D Huomenna täytyy herätä puoli kahdeksalta, kymmentä vaille koiran kanssa ulos, kakskytviis yli koneelle, kakskyt vaille ysi kouluun. Sit koulussa en syö mitään ja kotiin ku tulen (koulumatkalla voin vähän kiertää jos jaksan...) menen koiran kanssa ulos. Sitten alan lukeemaan ruotsin kokeeseen joka on tiiistaina vissiin? :D No en tiiä ihan sama...

Koskakohan mun terveystarkastus on... Täytyy laskee jossain vaiheessa et kuinka monta on viel ennen mua... Ja kuinka kauan mulla suunnilleen on aikaa siihen ja mitä sillon todennäköisesti painan... Se on pelottavaa... Mitäköhän se terkkari mahtaa mulle sanoo... Et painoo pitäis pudottaa... Tai no meijän vanha terkkari sano et ois kiva jos toi sun paino putois, mut ei sun tarvii mitään taikatemppuja tarvii tehä nyt samantien (eli kai tarkoitti että ei tarvis ihan heti kauheella vauhdilla saada painoa putoamaan? En oikeen älynnyt mutta ihan sama.) Ja toivottavasti tää meijän uus terkka ei oo kauheen utelias. Ku se vanha uteli oikeesti kaikki mun asiat mitkä ei kuulunu sille! Onhan se ihan kiva, mut esim mun vanhemmista sen ei ois tarvinnu udella. Onks ei tarvii ´kattoo sen naamaa enää! :p

Tänään en enää juo limsaa. Juon vettä perkele! Läski.

Ciao<3

Hieman myöhemmin klo 15.40

Oon nyt selaillu kaikkia ihania muotiblogeja ja vaatekauppojen sivuja ja kaikkia muita ihania vaatesivuja ja vitsi niis on niiiin ihanii kaikkii vaatteita <3 Et nam nam! Taas vähän inspiraatiota mun laihdutukseen ja mun vartalon kiinteyttämis-projektiin... Jos mäki sit joskus mahtuisin semmosiin ihaniin vaatteisiin, kyl varmaan nytki mahtuisin mut joudun aina ottaa jonkun jumbokoon enkä sitä todellakaan haluu!! Ja sit en haluu sitä et mun vartalo näyttäis ihan nakkimakkaralta tiukkavaate päällä, yöksssss!

<3