Syömiset:
-5 kalapuikkoa
-6 lihapullaa
Maiskis maiskis. Läski olo.

Ensimmäisen kerran saan kuulla kehuja kavereiltani! Siis ulkonäkööni liittyen. Tämä yksi kaveri, josta olen aikaisemminkin puhunut... Siis se että haluan olla laihempi kuin hän jne. Niin tulee puheeksi mesessä blogit ja päiväkirjat.
Hän antaa minulle muotibloginsa osoitteen ja minä annan koirani treeniblogin osoitteen, en nyt todellakaan kellekkään vähäänkään tutulle anna tämän blogin osoitetta! Saati muitten blogieni. (minulla neljä toiminnassa olevaa blogia, tämä, koirani, valitusangst angst [haha semmoinenkin PITI tehdä] ja haaveilublogi, sinne kirjoitan kaikkea PINNALLISTA) Niin siellä koirani blogissa sitten on yksi kuva jossa olen minä ja koirani, seisotan koiraani koirani vieressä kyykyssä. Hän sanoo minulle, että olempas minä pienentynyt... Sanoi, että näytän todella paljon laihemmalta kuin aikaisemmin...
Ja muistanette varmaan kun kerroin, että viimeksi hänet näin kutosen keväällä, paino silloin jotain 89kg.

Nyt on olo hyvä, mutta silti ihan liian läski olo. Täytyy katsoa mitä painoin sillon kun se kuva on otettu.
Paitsi, että siitä kuvasta voi erehtyä kun minä olin vain koirani TAKANA (no koirani on jotain 42cm säkä...) ja KYYKYSSÄ.

EDIT: 

26.4 86.8-87kg

27.4 ???

28.4 ???

Noin! Noina joinakin päivinä kuva on otettu! :)