Taas minä täällä kirjoittelemassa... Eilen en enää ehtinyt kirjoitella, joten nyt sitten tulin. Eilen söin puolikkaan vaalean sämpylän (se oli aika iso...) ja sitten söin vielä hesessä (kaveri pakotti...) juustohampurilaisen ja 0,4l cocis light. Eli 377kcal juustohampurilaisesa, kokiksessa 1,6kcal ja sämpylästä en oikeen tiiä. Mut ehkä jotain 100kcal?? En tiiä :D Mut ihan sama...

Tänään en oo syönyt vielä mitään, juonut vaan ja käynyt koiran kanssa lenkillä. Hyvä olo. Paino näytti 91.4kg!! Oon tosi iloinen! Pelottaa vaan että kohta se painon putoominen loppuu... Mut sit vaan jatkan tällä linjalla ja keskityn liikuntaan. Sitten vaan lisää liikuntaa ja sitten vaan kiinteytän tätä isoa mahaani, läski reisiäni ja isoa persettäni. Vielä on matkaa paljon, mutta tunnen että olen laihtunut. Olen huomannut sen housuissa. Ne on tullut väljemmiksi ja muutenkin... Mutta toivotaan parasta ja yritän parhaani. Haluan olla laiha. Haluan painaa 75kg!! Ja mä aion päästä tohon lukemaan!! Aluks mun tavoite oli pois 30kg eli 65kg... Mut oon todellaki tyytyväinen tohon 75kiloon ja siinä sitten aion pysyä tai ehkä vielä laihduttaa jos en oo siihenkään lukemaan tyytyväinen...

Eilisestä vielä...  Liikunnat eilen. Aamulla 30min koiran kanssa, 45min lenkkeilyä, kaupungilla kävelyä 30min, 30min kävelyä, 50min lenkkeilyä illalla koiran kanssa. 3h 5min yhteensä (jos oikeen laskin! :P) Ja varmaan kulytin tuon 478,6kcal verran? :D Kyl varmaan... Tänään täytyy sitten katsoa, että mitä syön....

Ciao <3