Paino 86.1kg! Jes parempaan päin. Huomenna 85kg? Kenties... :P

Tänään en oo syönyt viel mitään. No hei kello on vasta kymmenen :O Mahdollisimman pitkään ilman mitään.

Näin tää kaikki sujuu paljon paremmin. Jos oon syömättä, laihdun. Silloki ku söin "normaalisti" tai paremmin, en laihtunut. Se 1200kcal juttu. Vaiks mun pitäis laihduttaessakin syödä jotain 1600kcal niitte laskurien mukaan. Mut en oikeen usko siihen.

Miettisin et jos laittaisin salasanan tähän blogiini. Ehkä jossain vaiheessa. Se estäis sen et ketkään tutut (jotka esim. sais tietää mun tän tunnuksen) pääsis tänne ja tunnistais mua. Mut jos tekisin salasanan ni sitten se salasana ois varmaan ahmatta ihan vaan tollee.. Ei ihan ahmattaa, vaan ahmatta. Et jos joku lukee tätä ja haluaa jatkossaki lukee ni kyl sit saa tulla lukee mut vaan niinku tuttujen varalle tää :P No mut en tiiä...

Vähän ärsyttävää, ku terveydenhoitaja ei oo huomannu et oon laihtunut. No 4kiloa punnituksesta... No en sit tiiä huomaako sitä... No mut sit viel 6 kiloa ni on pakko huomaa! Ja sitten 10kg! Mietin et vähän ois kiva laihtua kesällä kymmenen kiloa, mut nyt mietin et vitsi ku siinä on nyt niin pal aikaa ni vois enempikin! ;D Ja sit tulla kouluun hehkeenä... Mut sit mietin et mitähän kaikki kaverit ja luokkalaiset sanois... Siis ne jotka ei nähnyt mua kesällä... No joo. ihan sama