Vittu. No paino nyt 84kg. Tasan. LÄSKI. Lihonut ihan sairaasti taas. Tai no eilisestä -400g.
Huomenna alle 84kg. PISTE. Ja sitten ei enää paluuta 84kg:n YLI.
Saatana!!
Kaikki kaverit selittää laihdutuskuureistaan, syömisistään ja painoindekseistään.
Helvetti mun painoindeksi (pituus 166, paino 84) oli täällä 30,5! Että vittu!
Mun sillä yhdellä kaverilla painoindeksi kuulemma 26! Ime munaa sucker! (ime munaas on mun uus lempi fraasi :FF (tarkottaakohan fraasi sitä mitä edes luulen?? no ei voi mitään...)) Ja kehtaaki tulla valittaa mulle kaikkea paskaa!! Se on saman pitunen ku mä, eli paino sillä ois 75kg.
Äääh. Ja toinen kaveri on vähän lyhyempi ehkä ku mä ja painaa 60kg. Tai paino jossain vaiheessa. Ja seki nyt laihduttaa. HAISTAKAA VITTU NYT JO PASKA!
Saatana nyt se (jonka painoindeksi oli toi 26) yks alkaa kyselee mun painoindeksiä. VITTU VARMAAN KERRON!
(anteeksi, olen vähän levottomalla tuulella tänään, että nämä kirosanat ja haistatukset lentelevät:P)
LÄÄÄÄÄÄÄSKI.
laihduta saatanan läski.
Tänään söin ihan liikaa. Mutta enää en syö tänään mitään. PERUNAMUUSSIA puoli lautallista koulussa ja 5 lihapullaa (mä: "Kerranki jotain HYVÄÄ ja syötävää ruokaa koulussa!!" kaveri: "joo mut toi.... näyttää ihan LIMALTA!! ai sori... sä aattelit syödä..." EI OLISI PITÄNYT SYÖDÄ.)
Ja äsken kaksi hapankorppua 40kcal yhteensä ja yksi juusto. Mitähän juustossa mahto olla kaloreita...
- Viisi lihapullaa, 180kcal
- Perunamuussi (varmaan noin 4 perunan edestä??) 300kcal (noin, laskin perunat ja sitten perunan lisäksi perunamuussissahan on jotain maitoo sun muuta.... Sanokaa jos oon ihan väärässä...)
- 2 hapankorppua 40kcal
- 1 juustoviipale 27kcal
Yhteensä: 547kcal, pyöristetään 550kcal.
Ja jääteetä juon, siitä hirveästi kaloreita, mutta NIITÄ EN LASKE PISTE.
LÄSKIPASKALÄÄÄÄSKIPASKALÄÄÄÄÄSKIPASKA.