Jooh, anteeksi, en ole vähään aikaan ollut kirjoittelemassa. En ole vain kerennyt ja kaikkea. On ollu vähän noh miten sanois. en tiiä. Yks päivä vaan oli semmonen "ei jaksa yhtään mitään, vähiten mitään laihdutusta"-olo... Ja sitä on nyt vähän jatkunut.

Eiliset syömingit:

- Koulussa puuroa vähän, yöks!

- Jugurtti, 127kcal

- jäätelö tuutti, 250kcal vissiin? (kaveri anto mulle. TIIÄN, ois pitänyt kieltäytyy, mut se nyt meni sillee...:/)

- myslipatukka mitä siinä on kaloreita 30kcal?

Jotain tommosta, en oikeen tarkkaa muista enää.... :/ Paino siinä 91-92kg.

Tänään syöty:

- aamulla ihan vähän karkkia (tämän koko laihdutus-projektin aikana mun mummi on antanut mulle KOLME KARKKIPUSSIA! se yks oli sillon yks päivä... tän yhden sain varmaan joskus tiistaina.... jooh mut säästin sitä. ja ajattelin et nyt itsekuria en syö perhana sitä! Mut nyt menin sortumaan vähän.... Mut mun pitää varmaan heittää se pussi pois tai syöttää se mun kaverille... Se kolmas... sain sen torstaina mummilta siis. Söin sen samana päivänä kun kattosin yhden leffan. Lupasin itselleni etten syö sitä, mutta kun mummi sano: "annas siitä mullekki yks" oli pakko avata se ja ottaa yks. sit leffaa katellessa tuli syötyä. I HATE MYSELF!!)

- hesen juustoateria (kaveri pakotti, eka se ehdotti raxiin menoa [syö ja juo NIIN PALJON KUIN JAKSAT!] mut väitin ettei ole rahaa ja sit se lainas mulle... Onneks me ei menty raxiin, koska turha maksaa ihan sikana jos ei syö paljoa. ja siel olisin sit sortunu syömään...] Mitä noi nyt ku hesen juustohampurilainen 320kcal, cocis light 1,6kcal (0,4l) ja ranskikset...

- vähän taas karkkia. ei vittu, millanen laihdutus tää on jos mä vittu oikeesti kokoaijan jotain helvetin karkkia vedän! EI KARKKIA PERKELE! (anteeksi, ottaa todella päähän...:!!!)

Paino oli aamulla 91.4kg. Illalla todennäköisesti on enemmän...! Mutta tästä nyt vaan ALAS!! ALAS.

Ostin pari uutta paitaa... Toppi kokoa M ja neule kokoa L. Ja en halua että mahani näyttää niin kamalalta kun se nyt näyttää... Sille on tehtävä jotain!!

Olin aika monta tuntia (4tuntia....:P) kaupungilla, shoppailemassa. Kyllähän siinä käveltyä tuli :P Ja ehkä muutama kalorikulutettua. Mutta ottaa todella päähän kun olen syönyt niin paljon. Mutta jos nyt mun paino on 92kg siitä voi paino rueta putoamaan nopeammin alas kun olen nyt syönyt enempi ja nyt aion syödä vähemmän. Nyt lupaan, ettei tää tuu toistumaan...

Mä en halua olla tämmönen läski. Inhoan vaatteiden sovittamista. Inhoan seisoa ahtaassa sovituskopissa, jossa on joka puolella peilejä. Mahaläskit näkyy, selkäläskit näkyy, perseläskit ja reisiläskit! Se on niin kauheaa! En halua enää kokea semmosta. Tänään oli jo vähän parempi ei tuntunut niiiiin kamalalta...

Mittanauha...

- Vyötärö 97cm (kyllä se toi oli siitä navan kohdalta..![ei kyl uskois!]) Mahaa pienemmäks. Tässä topissa ei näytä hyvältä nää mun läskimakkarat!! Illalla teen vatsalihaksia. Viisikymmentä vatsalihasta. "Soutuliikettä", Perus vatsalihaksia, pieniä vatsalihaksia, linkkuveitsiä. Linkkuveitsiä 20kpl, soutuliikettä 20kpl, perusvatsiksia 20kpl, pieniä vatsalihaksia 20kpl. Eli siis eli 50 vaan 80! Täytyy!! PAKKO. vitun läskipaska. En halua nähdä noita läskimakkaroitani enää...!! Enimmillään mun vyötärö on ollu 108cm. Mut en sit tiiä... Niin mun kässän ope mittas tunnilla joskus... Mut en sit tiä oikeen....!

- Lantio 110cm. Sekin on varmaan tullut pienemmäksi. Ihan hyvä juttu, mut vielä toi lantion on liian iso. AIVAN LIIAN ISO. järkyton.Kauheeta!!

Ciao <3