Kirjastossa olen kirjoittelemassa. Kohta alkaa harkat. Kaduttaa. Tai no se on todella hyvä juttu et on harkat ja pääsen liikkumaan, mutta se kaduttaa että menin vähän aikaa sitten syömään karkkia...:/ Kamalaa... Tulessani tänne mun mummi heitti mut ja anto mulle karkkipussin. Olin, että eikääh... Ku sille ei oikeesti voi kertoo yhtään mitään, varsinkaan et laihduttaa... Sit se tuo semmoset määrät karkkia ja pullia ja limsoja ja ties mitä herkkuja... En voinu olla ottamatta ku se jo päivitteli et kui ei kelpaa. Avasin pussin. Koska muuten mummini ihmettelisi. (joo, joo, mtn tekosyitä...) Otin yhden ja toisen. Ja sitten siinä samassa olin syönyt melkein kaiken. 315gramman pussi. Järkkyä. Sinne jäi jtn 75g... Heitin ne roskiin matkalla kirjastoon... (siis mummini heitti mut keskustaan...) kaloreita 320/100g... Eli yhteensä siinä pussissa jtn 1000kcal! Mut onneks en syönyt ihan kokopussia. Ja onneks tänään en oo syönyt mitään muuta ku sen karkkipussin... Eli söin n. 250g karkkia. Eli noin 797kcal!! Järkyttävää. Taidan jättää sen limsan ostamatta ja ostan jonkun vesipullon tai jtn! Mut nyt on kiire. Ainiin ja vielä menin rikkomaan kaverini kanssa tehdyn karkkilakon, no sen ei tarvitse ikinä tietää. Nyt sitten oikein himokuntoilemaan!!