jospa huomenna aloittaisin kaiken uudelleen. Uus alku. TAAS. Jälleen kerran.
Kaikki on mennyt niin helvetin perseelleen. Mä en oo jaksanut. Mä en jaksa vieläkään. Luulis, että syömiseen menee enempi energiaa ja se olis väsyttävämpää kuin syömättä jättäminen. Kuinka ei tarvitsis ajatella ruokaa ollenkaan. Vaan ois syömättä. Se ois hienoa. Mut todella todella aitoa joo...
Kaikki on mennyt niiin päin persettä kuin olla ja voi. Ensinnäkään, en ole edes tänne vaivautunut kirjoittamaan, niinkauan kun tää blogi on pystyssä, olen siis ns. laihdutuskuurilla, kaikkine alamäkineen. Joten pitäisi nyt ensimmäiseksi saada aikaiseksi kirjoittaa tänne JOKA PÄIVÄ.
Toiseksi. Olen taas syönyt kuin mikäkin hevonen. Viikon verran olen oikein AHMINUT joka päivä. Ahmattaa 24/7!! Eikä ole kivaa.
On niin paha olla. Oksettaa. Inhottaa. On niin helvetin paha olla.
Paino alkaa varmaan lähestyä 90kiloa. Juuri kuin jo haaveilin 80kilon rikkomisesta. Kuinka painoin jo 83kg ja sitten annoin periksi. Säälittävä paska. Läskipaska.
Myönnettäköön, en ollut lainkaan muistanut syödessäni noita juttuja tuolta tavoite-sivulta... Jes. Hyvin menee. Helvetin hyvin.
Arvatkaa vaan, mitä oon tänään syönyt!
-5 jäätelöä (........)
-fazeriina-patukka
-Geisha-patukka tai semmonen...
-kaks sämpylää + kaksi juustoa
-pepsi max
-perunalaatikkoa vähän
Siinä tais olla... Hyvin hyvin hyvin.
Ainut valon kipinä on, että juoksemisen olen jälleen aloittanut.... Tai no ><" Eilen juoksin 1200m ja tänään 2km. Öööööööh. Tooooosi hyvin -.-" Verrattuna noihin ruokamääriin. Tai no herkkumääriin...
Mä en jaksa. -.-''
En uskalla edes vaa'alle mennä.

Mulle tässä viikolla on tullut semmosia kohtauksia, että  on vaan pakko syödä. Pakko saada jotain suuhun. Jotain hyvää. Jotain karkkia. Jotain suklaata. Jotain makeaa vaan! Ihan mitä vain! Mahdollisimman paljon! Ja se on ihan kamalaa, syön syön syön. Vaikka ei ole nälkä. Ei tee "silleen" mieli... En näe tarvetta syödä tai mitään. Mutta sitten tulee pakonomainen tarve saada jotain hyvää. Ja se ei sitten mene ohi, ennekuin saan ahdettua itseni täyteen jotain. Sitten kun tulee huono olo. Mutta en sentään oksenna. Oksentaisin. Saisin sen paskan pois elimistöstäni. Mutta hampaat siinä oksentamisessa menee huonoksi. Saatana.
En jaksa. En jaksa en jaksa.