Enpä taida kehdata kirjoittaa tänne painoani. Tarkemmin, eilistä painoani. Tänään en uskaltautunut vaa'alle ja päätinkin, että alan punnitsemaan itseni aina maanantaisin. Jollen kirjaa tänne ylös, niin sitten tuonne tohtori.fiin. Sinne olen myös kirjoittanut ahkerasti tässä joka päivä (ainakin melkein) syömiseni ja tosiaan, eilenkin tuli syötyä ihan liikaa.

Painoni on noussut järkyttävästi. Pakko kai se sitten on sanoa. Eilen vaaka näytti 87kg. Järkyttävä lukema.
Olen lihonut viis-kuus kiloa mielestäni aika lyhyessä ajassa!

Aloitin karkkilakon ja tälläkertaa se pitää. Äiti lupasi maksaa mulle 10e/vko, jos tosiaan olen syömättä herkkuja.
Herkku/karkkilakkoon kuuluvat:
-Karkit
-Suklaat
-Pullat
-Pizzat
-Jäätelö
-Limsat (lightit sain kinattua sallituiksi :P jotain millä sitten "hemmotella" itseään :P)
-Keksit
-Suklaamurot yms.
-Myslipatukat

Äidiltä täytyy tarkistaa vielä ovatko jäätee ja fitness-murot kiellettyjen listalla. Muroista en kauheasti tykkää, mutta niistä uusista fitness jugurtti -muroista tykkään. Niissä on kyllä ihan hirveästi sokeria, pelkkää huijausta koko roska "auttaa sinua pysymään linjoissasi" ja paskat! Hirveästi kaloreita.

Paino, toivottavasti, laskee nopeasti tämän lakon myötä.

Tänään olen syönyt:
-Koulussa 4 pientä hapankorppua, porkkanaraastetta (!)
-Kotiin tultua välipalana pieni puolikas kulhollinen jugurttia ja yksi weetabix. Ja myös sämpylän yhdellä juustonsiivulla.

Lupaavalta vaikuttaa, kello lähestyy jopa neljää :P

Pakko laihtua.