TAAS SÖIN IHAN LIIKAA! tää on inhottavaa!!  Paino aamulla ja jossain vaiheessa tässä nyt... olikos se 89kg. Aamulla 88kg.

Syönyt:

-kaksi jäätelöä (siis selvennys niissä 187kcal/jäätelö) (KAKS! MIKÄ IHME TÄSSÄ ON?? EI OLLUT NÄLKÄ, EI TEHNYT MIELI! olin vaan silleen, et hei en oo syönyt tänään mitään vielä, voisin ottaa yhden jäätelön... Ja sitten hain toisen jäätelön, ajattelematta sitä sen enempää!! inhoan.) 374kcal (en tiiä laskinko oikeen, laskin nopsaan päässä :P)

-1 kananugetti (öh, kaloreita en tiä, ja en nyt kauheesti yhden kananugetin perään oo!)

-kinkkupasta, 200g (loput 100g annoin koiralle, mut sekään ei tykännyt) 220kcal

-3karkkia. en jaksa nyt niitä laskea.

Puol kuuteen asti olin syömättä, sit menin syömään. Joo voi olla et tulee makeanhimo ja kaikkee mut siis mulla ei ollut nälkä eikä mitään. Menin syömään, söin, ennen kuin edes tajusin et olin edes menossa syömään. En ymmärrä itteeni ollenkaan. oon ihan sekasin.