En olekaan vähään aikaan kunnolla oikein kirjoitellut. Mutta nyt. Vaa'alla en ole tänään käynyt. (ote PAHASTI lipsumassa! Mutta ei kai se niin vakavaa ole jos kerran jättää käymättä :D) Tänään olen syönyt kaksi näkkäriä aamupalaksi, korvapuustin, lihapullia ihan himona... En tajua. Söin suunnilleen puolikkaan lihapullapussin. :o Huolestuttavaa?

Huomenna aamulla sitten nähdään, että miten, onko paino 88kg vai 87kg.

Ärsyttää, kun kaikki muut (no joo, aika reilu yleistys, kun tuskin IHAN IHAN IHAN kaikki) on niin notkeita. Tai no yleisestään sen verran, että kaikki KAVERINI ovat todella notkeita, ja sitten on ihan noloa, kun minä olen tämmöinen läskiplösö joka on kankee ku rautakanki. Mutta. Mun pitäis alkaa juoksemaan. Se tekis hyvää mulle sekä mun koiralle. Ja sit ei ois noloo, et mä menen yksinäni "lenkille" (jotenkin niin noloa, kun lihava menee juoksemaan lenkille ni sit kaikki heti ajattelee, et se laihduttaa [jota en halua mainostaa] ku on lenkillä!) Ni sitten, ja sit mun täytyy rueta venyttelee. No niin, emmä ny kauheen kauheen kankea ole, mutta LIIAN kankea. Tai olen. Tai en tiedä. Mutta parantaa pitäisi! Eli juoksua, venyttelyä, vatsalihaksia yms. Mä en halua olla mikään kankee läski.

Mut kaikkist eniten pelkään sitä, että paino nousee todella nopeasti takaisin! :o

Tänään olen ollut todella paljon ulkona, päivällä varmaan kaks tuntii koiran kanssa ulkona, sitten menin kaverini kanssa joksikin 40minuutiksi ulos kävelemään ja sitten saatoin kaverini bussipysäkille n. 18min ja takaisin 1h 12min, eli yhteensä tänään tähän mennessä 3h 12min noin siis. Kauhean vähän tavallaan, et joka päivä pitäis olla noin paljoa ulkona. No, mutta illalla menen vielä koiran kanssa ulos. Ehkä puoleks tunniksi. Ei ku pitäis mennä tunniks, mut iltasin ei oikeen oo mitään intoa mennä kauheen pitkälle pimees yksi koiran kanssa...

Ciao! <3 :D

Klo 20.45

+kolme domino-keksiä, oh yök.