kirjoitin tänne vaikka kuinka pitkän rotlan kaikesta mahdollisesta, ja sitten tää ei tallenna sitä. Menee vaan semmoselle sivulle missä on pelkkä "kirjaudu sisään ja tunnus & salansana" Kiva sitten.

En jaksa millään kirjoittaa kaikkea. Lyhyesti siispä.

Tänään syöty:

näkkäri, pakko koska muuten tuntuu että pyörryn.

karkkia, miniturkinpippuripussi ja kaverin karkkeja vähän... (kavereitten kanssa olin...)

8lihapullaa (lihapulla-addiktio)

Joo.

Kiitos Kel linkeistä! :D

Jos olisin 60kg olisin sopiva. Jos 65kg olisin normaalin ja lievän ylipainon välillä. 5kiloa! voi elämä! mä en perusta kauheesti mitään mistään viidestä kilosta, se on niin vähän! tietty nyt tuntuis et jos oisinki 92kg se ois ihan hirveetä. No mut lihavilla on eriasia ku laihoilla! Et niillä ei oo väliä vaikka painais niinku viis kiloo sinne tai tänne, kunhan on terveessä kunnossa, toisinkuin minä. Mut alle 60kiloa en tuskin koskaan tule menemään. Olen niin tavallaan isokokoinen, isot luut ja pienestä pitäen ylipainoinen. (tuntuu inhalta sanoa, että "olen niin isokokoinen" tuntuu karmelta, en halua olla isokokoinen!)

No joo... Argghs.

Siis paino 87kg. Huomenna todennäköisesti sama, koska olen syönyt LIIKAA. ärsyttäää!!