Nyt oon taas kirjoittelemassa. Tarkoitus oli tulla aamulla kirjoittelemaan, mutta en sitten ehtinyt... Tänään en oo syönyt mitään muuta ku jugurtin (127kcal), nyt syön purkkaa ja yhden cocis lightin ostin... Ja cociksessahan ei oo ku 2kcal?:D siis lightissa :D Ei oo ollu edes nälkä ja olen todella tyytyväinen :)  Paino siinä samassa *1kg! :D Ja ollut kokopäivän tähän mennessä, eilen vaa'assa oli joku ihme vammatus. Illalla viimeiseksi se näytti mun painoksi järkyttävät 95kg! Mut sehän ei mitenkää voi pitää paikkansa. Paino muka nousisi puolessa tunnissa neljä/kolme kiloa, vaikka mitään en oo syönyt (siinä ajassa)...

Ja pakko viel sanoo, et tää mun blogi ei oo todellakaan miksikään esimerkiksi hyvästä laihdutustavasta kellekkään. (tiedän en ole ihan terve, mutta tää on ainoo vaihtoehto! Koska mä en jaksa laihduttaa semmosella hitaalla KUNNOLLISELLA tavalla.)

Mut nyt pitää mennä...

Ciao <3