Aamulla paino 87.9-88kg. Mut nyt se on ihan varmaan enempi...

Syöty siis:

-jäätelö 187kcal

-suffelipatukka n.95kcal

-13pientä pikkusuklaamunaa

-2neekerinpusua

-3kpl vaaleeta leipää (siis viipaletta, en sentään kolmea kokonaista leipää xP)

Yöök! Oksettaa...

Oon ihan kipeenä, pääsärkee, oksettaa, nenä vuotaa, kurkku kipee, yskittää ja on ihan hirveen tukala olo. Ja siks annoin itelleni luvan syödä ton jäätelön josta sitten seuraus tolla ahmimiselle... tai ylisyönnille, miksi sitä pitäisi kutsua...

Joo-o, ei niistä kaikista demi.fin jutuistakaan tiiä... Mut tulin ny miettineeks vaan... Joo, mun pitäis juoda enempi vettä, juon vaan jotain mehua tai jääteetä... Meillä tulee tosi pahaa vettä. :S ("seli seli" mut on se kyl ihan totta... enkä tykkää mistään hiilihapollisista vesistä, mitä mun äiti juo... :S)

Nii, ei herkuttelu oo pahasta, mutta kun mä teen sitä liian usein! Joka päivä mässään jotain hyvää, sit oksettaa ja on kaduttaa et on menny syömään ihan liikaa kaikkee! Mustakin on hienoo ku oon saanu koht 10kg pois, mut mua vaan huolettaa se, et jos ne tulee saman tien takasin :( Mut tarvis todellakin päästä terveellisempään ruokavalioon, mut se ei oo kauheen helppoo, ku on tämmönen luonne ku mullaki... Itsepäinen, malttamaton, itsekuria ei oo just ollenkaan...  Ja ku noi muut syö ja mässää joka päivä kaikkee!

Moimoi...