Olen syönyt ihan tajuttoman paljon. Tohtori.fi:ssä aloin kirjaamaan syömisiäni, liikuntojani ja painojani ylös. Jokapäivä alan pistämään sinne. Sinne on todella kätevää kirjoittaa.
Siinä kun kysytään niitä, milloin söit, miksi söit, mitä, oliko nälkä jne. En edes tullut ajatelleeksi tuota kellonaikaakaan.
Mutta nyt katsotaas. Tää mun ahmiminen on mennyt niin hallitsemattomaksi, että on pakko tehdä tälle jotain.
Pitäisi käydä lääkärillä, josko se määräisi mulle jotain ruokahalua tyydyttäviä lääkkeitä, mitä ystäväni netistä mulle näytti. Kuulostan totaaliselta läskiltä. Mutta joo, on pakko saada näitä ahmimisia hallintaan! Ja sitten oksentelen. Viimeksi oksensin eilen kaverini luona. Todella hienoa.

Vittu.

-4 sämpylää
-4 jäätelöä
-175g suklaata

Wohoo, täähän menee helvetin hyvin >.<"

Oksettaa.

Ja kaikissa noissa.
"Oliko nälkä? Ei."
"Miksi söit? Teki mieli."

Tänään en syö enää mitään.
Huomisen vietän mahdollisemman vähällä ruualla. Eikä mitään herkkuja.
Syön vain syömisen takia.
Helvetti helvetti helvetti!
MUN PITÄÄ SAADA SE PERKELEEN 15KG POIS KESÄLOMAAN MENNESSÄ.
Siihen on aikaa kohta enää kolme kuukautta!

Ainiin, paino tänään 85.3kg, ihme, että vain +200g kun eilen söin niin tajuttomasti.