Mikä laihdutusneuvoja mustaki nyt on tullut. Tivaan kaikkia asioita mun kaverilta, kun väittää niin kovin laihduttavansa ja sanon ettei kannata.
Hän on n.165cm pitkä ja painaa (tai ainakin viimeksi sanoi painavansa) 60kg. Mun ihannepainossa. Hän on vähän pyöreä, mutta naisella pitää olla tissit ja persettä!
Ärsyttää ihan suunnattomasti se. Mutta mäpä näytän, että kuinka olen laihtunut sittenkun seuraavan kerran näen hänet.
Hän sanoo, ette kaipaa neuvoja eikä mitään. No jaa, mä oisin ehkä halunnu avautua hänelle, kertoa tästä kaikesta (painoa en kertoisi kylläkään), mutta ei hän anna mahdollisuutta edes siihen. Se nyt on varmaa, että en tasantarkkaa enää kerro sille mitään. En puutu sen laihduttamisiin enää millään, paitsi no toki sitten kun alkaa mennä sairaalloiseksi. Senkun laihduttakoot! (tiedän olevani ihanneystävä)

Hän: (väitin ettei häntä kiinnosta minun huoleni häntä kohtaan ja plää plää plää) "kyllä mua kiinnostaa mutta en vaan aina jaksa kuunnella jos joku saarnaa mulle jostain esim. laihdutuksesta..."

Minä: "mut emmä haluais saarnata, ku en vaan oikeesti halua sulle mitään semmosta
mut en enää saarnaa sanaakaan ja toisaalta, oisin halunnu puhuu sulle (en tykkää yleensäkään puhua ihmisille asioistani mitään, siis syvällisempää) mut emmä enää vaivaa sua :)"

Hän: "mä tiiän ettet sä halua mulle semmosta mutta en halua puhua laiharistani tai mistään muusta vastaavasta... ja kyllä mulle saa puhua aina"

Minä: "kui et halua?"

Hän: "en halua koska pidän tästä tavasta enkä kärsi... niin kauan kunhan en kärsi kaikki on okei enkä halua neuvoja jos kaikki on okei"

Minä: " 'tästä tavasta?' "

Minä: "no jaa ehkä siinä on sit taas jotain itsekkyyttä mulla mukana, teet miten tykkäät"

Hän: "siis ku tiedän milloin pitää lopettaa ja tiedän milloin kärsin... ja niin kaua ku en kärsi ni ei tarvii lopettaa..." (TIETYSTI HÄN TIETÄÄ)

Minä: "syömisen lopettamista ei tarvitse lopettaa? vai laihduttamista?"

Hän: "tarkotin molempia"

Sanokaa vielä, että minäkin olen näin hankala, niin muutan asennettani (tai no, en kirjoita tänne kaikkea:P)

Mutta todella todella ärsyttävää.

MINKÄ HITON TAKIA MUN ELÄMÄ PYÖRII PELKÄSTÄÄN LAIHDUTTAMISEN KESKELLÄ??!
Suosituin puheenaihe kavereitteni keskuudessa: LAIHDUTUS.
Toisiksi suosituin: SYÖMINEN
Kolmanneksi suosituin: ULKONÄKÖ
Neljänneksi suosituin: VAATTEET JA VAATEKOOT
Tai no, ei noita oikeen voi listata eka, toka jne. vaan kaikki johtaa kaikkeen.

Shoppailu-->Vaatteet-->Koot-->Ulkonäkö-->Paino-->Laihdutus

NÄIN!

No paraski puhuja mä oon, laihdutan ja syön miten tykkään, mutta SILTI. Mä välitän mun kavereista!
Välitänhän? Onko tää vaan jotain paskaa "saarnaamista"?

Sanoinki tässä äsken kaverilleni suoraan, että pilatkoot elämänsä rauhassa ja anna muiden katsella vierestä.
Kaikki kolme pahinta laihdutusintoilija kaveria mesessä.

VAI? olenko se mä, joka laukasee nää kaikki laihdutusjutut???
No, yks kaveri joka painaa vähän enempi ku mä, ni on ihan itse laihdutuskierteessä. (Kierre sana siksi koska kirjaimellisesti päättää joka maanantai aloittaa laihdutuksen ja oksentelee ja on syömättä ja kaikkea muuta semmosta!)

VITTU TULKAA NYT JA TAPPAKAA MUT! ennen ku ehdin ite!

Tämä jolla on painoindeksi 26, sanoo ihan OMA-ALOITTEISESTI mulla "kuulostaa tyhmältä mut mietin et onks mul syömishäiriö"

MÄ KIELTÄYDYN PUHUMASTA ENÄÄ LAIHDUTTAMISESTA. MÄ EN KESTÄ MÄ EN KESTÄ.
MÄ EN KESTÄ.

HAISTAKAA IHMISET PASKA.
kaikki tekopyhät ihmiset jotka väitätte olevanne lihavia ettekä oikeasti ole!!

Helvetti nyt menin ja selitin melkein kaiken.
Tai no.

Selitin kuinka oon laihtunut 13-14kg. JA HUOMENNA KADUTTAA.
Äääääh. Mulla menee hermot. En kestä.
Nyt tarvis jotain unilääkkeitä!

Tai jotain!
MUA OTTAA PÄÄHÄN SE!!!
mut nyt lopetan. LOPETAN.
voi olla etten tule kirjoittamaan vähään aikaan, en vaan jaksa. Tää on ollut ihan helvetin kamala päivä.
VITTU HAISTAKAA PASKA. (en kehtaa sentää suoraan mesessä sanoa kaverilleni)