paino 87.3-4kg! Jeejee! Nyt vielä se paino äkkiä 85:kiloon, alkais tää painon pudottaminen taas luistamaan paremmin... Ku musta on ihan tyhmää jankata samassa... Siis niinku, että mä olin tässä painossa jo! Jos en ois sillo syönyt niitä herkkuja (pitäis todellakin pitää tää mielessä aina ku lähestyy jääkaappia...:/) ni en painais tän verran, olisin varmaan jo sen 83kg! Mikä oli just sillo ihan lähellä. Nyt tohon 83kiloon on matkaa neljä kiloa! Kiva kiva...

No nyt vaan alaspäin, tavote nyt saada 80kiloa rikki. Sit ois oon jo huomattavasti sopusohtaisempi jne. lähempänä 70kiloa, joka on välitavoitteeni ja silloin alkaa "normaalipaino" BMI-taulukossa minun kohdallani. Haarukka normaalipainossa minun pituusella on 54-70kg. Tiedän, että musta ei tuu ikinä 50-kilosta! Ei ikinä. Mun äiti kerran katto ihmeissään painotaulukosta kuinka mun pitunen voi olla jotain 55kiloa vielä, eikä ole alipainoinen. No juu, 60-65kiloa on tavoitteeni :) Joistakin se voi kuulostaa kauhean paljolta. Esim. demissäkin on keskusteluita "yli 60kiloa painavat" ihan niinkuin 60kiloa olisi se yleinen raja, että on ylipainoinen jos painaa yli 60kiloa! Musta ihan hassua.
Mä ainakin painan sitten sen verran ja tiedän, että 60-kilosena oon jo aika "laiha" jos niin voi sanoa, koska aina oon ollu pyöreä enkä ole mikään sillee ihmeen "pienikokoinen" jne. En osaa selittää. Mutta kumminkin.
Heippa-->