Paino aamulla taas 86.6kg Tyhmää. Ärsyttävää. Purskahdin itkuun oikeesti. Mikään ei tänään onnistu. Ja ku vaikuttaa niin lupaavalta jo nyt, ni tiedä sitten, että mitä tänään päivällä tulee syötyä. Mulla on taas jotenkin semmonen ei jaksa-fiilis. Nyt vaikuttaa kauheelta angstaamiselta, mutta mun on pakko kirjoittaa, sanoipa kuka mitä tahansa.

Toppia päälle pukiessani (toppi kokoa XL, kerrassaan iso, äiti sanoi että osti VÄHÄN isomman, mutta tota jooo. No ihan hyvä tää on PAITSI.) mulle tuli kauhee pussi lisäks mahan päälle. Vähän inhottavaa. Seuraavaksi itkin sitä. Mun pitäis aloittaa koko juttu varmaan uusiksi. Ku tästä ei näytä tulevan yhtään mitään. Inhottavaa. En tykkää yhtään.

Mulla on jotenki semmonen olo, etten ole edistynyt ollenkaan (no enhän olekaan) ja turhauttaa ihan muutenkin. Mä haluaisin jo laihtua. Olla jo 85.5kg. Haluaisin. Mutta kun tuokin luku on niin suuri. Inhottavaa.

Pääsenköhän mä koskaan mun tavoitepainooni?