No joo, voi olla että angstaan liikaa tai jotain, mutta en vaan voi sille mitään et joskus harmittaa ihan sairaasti ja mikään ei onnistu. Mut ei mun angstaamisia tarvii lukea, jos ei se nii pal häiritsee, itseäni varten mä kirjoitan.

Kiitos Nenna ihanista sanoistasi :) Mutta voi se olla ihan totta, että oon liian pessimistinen ja "kieriskelen itsesäälissä"-tyylinen, mut se nyt on vaan (sitten ajatellaan, et sääli sun kavereita. No emmä välttämättä niin kamala ole miltä vaikutan, kun kirjoitan, en aina ajattele mitä kaikkea menen kirjoittamaan jne. ja toisaalta on helpompaa kirjoittaa nettiin omaan blogiinsa kaikein mitä ajattelee kun taas sanoa kaiken kavereille päin naamaa, mitä ajattelee [nyt olen sekava, en tiiä ymmärsikö kukaan mut ei voi mitään ;P])

Mullakin on mennyt tää aika ihan hujauksessa. Ja kun miettii et 11kg, on todella paljon mun mittapuussa, en olisi ikinä uskonut, että oikeasti pystyn siihen. Olo on tullut paremmaksi, vaikka viimeksi eilen itkin sitä (angst angst :D) että näytän kamalalta uusi paita päälläni. Tänään jouduimme liikunnassa juoksemaan yhtä lenkkiä ja huomasin, että juokseminen sujui paljon paremmin ja oli kevyempi olo. Muistan sillon kun painoin just 97kg, oli ihan hirveän raskasta, jalat paino, koko kroppa heilu ja hösky suurinpiirtein ihan kauheesti (no edelleen, mut vähän vähemmän) ja muutenkin oli ihan hirveän raskasta. Mutta ei enää, en kyllä kokoaikaa todellakaan jaksanut juosta, mutta parempaan päin!

Ainoa mitä nyt kaipaisin olisi vähän positiivisuutta ja vaikuttaa hyvältä, vaikka olen ollut tänään väsynyt, olo on silti ihan hyvä :) Ja olen huimasti piristytynyt koirajuttujen kanssa. Olen ilmoittautunut yhteen kesäkuun näyttelyyn ja kolmeen olisi vielä kesällä tarkoitus päästä, kävimme yhdessä koirajutussa viime viikonloppuna, eilen yhdellä kurssilla ja lauantaina mätsäri. Tänäänkin olisi mätsäri (siis epävirallinen ja pienimuotoinen koiranäyttely) , mutta mulla on tänään harkat, en pääse :/ Mutta lauantaina sitten. Huomenna alamma harjoittelemaan sitten taas niitä näyttelyjuttuja, kyllähän tää mein koira ne osaa, mut harjoitus tekee mestarin ;)

Paino aamulla 86.9kg. Ei niin kivaa... Mutta huomenna vähemmän!

Tänään koulusta tultuani, mulla oli taas hirveä mieliteko. Olisi niiin tehnyt mieli ottaa jäätelöä, suklaavanukasta mitä veljeni söivät, sitten veljet söivät päälle sokerimunkit... Ja nyt taas toi yksi vetää vanilijavanukasta!! Ja äiti osti kaupasta kaikkea hyvää itselleen ja aah, munki olis tehnyt niin mieli. En onneks syönyt, tyydyin kahteen lihapullaan. (Niitäkin meinasin alkaa syömään enemmän [huom! mun lihapullien syönnit ei oo mitään normaalia luokkaa ;P])

Äiti oli yllättänyt mut iloisesti eilen ostaessaan mulle uusia vaatteita. Huppari kokoa 40, musta se tuntu jotenki pieneltä tai no semmoselta hiostavalta ja ahtaalta, vaikka se ei edes ole iso! Ja sitten kaksi t-paitaa kokoa M. Tyytyväinen olen. Nekin kyllä vaikuttivat pieniltä, mutta ei ne sitä ole. Tuntuu vaan, kun aina ennen mulla oli kaikki L tai mahdollisesti XL, mut siis yleensä L. Ja sitten Kaksi t-paitaa kokoa L ja XL, ne olivat kyl aika pienen kokosia(siis malli, mulle molemmat sopivia). Mut tavallaan harmitti, mut ihan hienoja paitoja on.

No sitten... Kun jotkut on kommentoinut, et mun pitäis kattoa enempi myös mittanauhaa. No nää on summittaisia mittoja. En oikeen osaa ottaa vyötäröä oikeen joten se ny on tommone ku on.

Vyötärö 93-95cm (pitäisi tehdä enemmän vatsapunnerruksia)

Lantio 106cm

Muuta nyt en oo mitannut...:D

Mutta moikka!