Se mä todellakin olen. Taas  netissä :P Ja tultiin niinku lomaa viettämään tänne nimeltä mainimattomaan kaupunkiin... Ja kirjastoon vaan joka päivä koneelle. Jees, näillä mennään.

Oon syänyt (tää kone ei tykkää yhdestä kirjaimesta joten kirjoitetaan sitten niin, että en joudu sitä kirjainta käyttämään, tää vuodatus heittää semmoseks ihmeen isoks eikä kirjaimii näy missää ja mee ihan sekasin jne. Tuosta tulikin mieleeni, että Sugar, missä sinä olet?? Sun blogi on joten kummasti kadonnut :O) niin ni olen syänyt kuin mikäkin pikku porsas. Tai no oikeastaan iso.

Tänään oon syänyt kaksi sämpylää ja yhden suklaavanukkaan. Mietin, että miksi ihmeessä menin syämään sen... Ei ees tehnyt mieli, äiti vaan tarjos, että otakko, ja mä menin ja soin. Joo, kirjoitan nyt sitten soin ja syän jne.... Eilen soin kanssa paljon kaikkea. Mm. Geisha-patukan, pihvin, 7 lihapullaa, hiukkasen sipsejä (EN EES TYKKÄÄ SIPSEISTÄ!!) ja ja.. niin sen turkinpippuriminipussin... Ihan liikaa. Mä aattelin, että nyt täällä maalla ollessa laihtuis, ei tulis syätyy niin paljoa... Ja et liikkuis enempi. No oon mä ihan vähän liikkunu enempi, mut en nyt kauheesti.... Syänyt oonki sitten jo paljon paljon enempi kuin tavallisesti. Vai oonko? Oon syänyt tavalliseen tapaan, eli paljon.
Nyt kone jummaa. pitää tallentaa, tuun ehk takasin vielä kirjoittaa heis.