sorruin syömään...:/ Inhoon itteeni... INHOAN! nyt mun paino nousee 90-91kiloon! En tykkää  ollenkaan! Mulla ei ole yhtään mitään itsekuria. Harmittaa. HARMITTAA!!! Söin KUUSI myslipatukkaa... :o Niissä on paketin mukaan 109kcal/patukka, kun mä laskin sen ihan itse on siinä 84kcal/patukka. 504KCAL!! Joo mä en syö tänään enää mitään!! Ainiin! Ja söin 4 lihapullaa!! Inhoan itteäni...! Inhoan! Mä oon syönyt ihan liikaa. Nyt oksettaa, mutta en pysty oksentamaan. Nyt täytyy mennä kuluttamaan niitä, mutta kun ei jaksaisi millään... Olen siivonnut tänään.... Olen varmaan jonnekin tänne kirjoittanut sen että mitä siivoamisessa kuluu kaloreita... Mutta en muista... Olen imuroinut huoneeni, sitten pesen lattian, pyyhin pölyt... Sitten voisin järjestellä pöytääni ja hyllyäni, sitten voisin tietty siivota kaappini, mutta en tänään jaksa. (LAISKA PASKA OLEN! tiedän sen...) Ja sitten voisin imuroida koko talon. Pyyhkiä pölyjä... (tylsää hommaa...) Ja sitten voisin lähteä koiran kanssa lenkille. Ehdottomasti. Mutta en jaksaisi millään. Mikä nyt mulla on kun en millään mitään jaksa???!! Pakko!! Muuten mun paino nousee! Ja mä en en en en halua sitä!! KAMALAA. Pitäisikö mennä vaa'alle...? Pitäisi mennä varmaan, mutta tiedän että pahoitan mieleni jos menen... ja siksi en halua mennä... :(