Aamulla paino 88.8kg :D Jospa nyt vain sais pidettyy sen siellä 88kilon puolella ;D Noh joo, kaks sataa grammaa :P

Syönyt olen:

-jäätelö 187kcal

-5 salmiakkia (joo-o, olis pitänyt syödä jotain terveellistä näitten sijasta, mut muistan tän illemmalla ;D)

Tänään olen muuten ollut enegrisellä tuulella joten luulen, että olen kuluttanut nuo kalorit. Aamulla olin noin 35-40min koiran kanssa ulkona, ihana ilma, teki todella hyvää. Sitten imuroisin huoneeni, tiskasin, pyyhkisin ja järjestelin kaikkea pientä. :D Ja äsken tulin juuri varmaan kanssa 30min lenkiltä koiran kanssa. Ja mulla nyt vaan on ollut semmonen olo, et oon kuluttanut kaiken. Ja ainiin, siivosin jääkaapin! :D Energiaa riittää, imuroimpas koko kämpän ja siivoan olohuoneen, ja siivoan omaa huonettani lisää, heitän turhia tavaroita pois ja laitan turhat toimivat tavarat kirpputorille meneväksi.

Ciao :D<3

Myöhemmin klo 20.44

Noniin, noitten lisäksi olen syönyt 200g jauhelihaa (:P), kaks lihapullaa ja jotain semmosta. En kai muuta. Ainiin yhden leivän! En jaksa laskee kaloreita, oon liian väsynyt. Näkee sen sitten painossa huomenna... Aion syödä vielä jugurtin tänään. Ehkä. Kyl varmaan...

Plääh.