Joo, mun yks luokkalainen oli silleen ruokailussa ku oli pahaa ruokaa (se syö aina koulussa...), et "jaksankohan/pärjäänköhän (tai jotain sinnepäin) yhdellä näkkärillä kolme tuntia?" Hyi kauhee...! Mä en oo syönyt ennen ilta kahdeksaa mitään(tai no.... kaks lihapullaa...:/ mut ne on nyt niin pienii..) ... Äsken söin lautallisen makaronilaatikkoa... Olo on todella täys. Ohhoh. Olis pitänyt syödä vähemmän. Painoa se 91kg. Mut kyl se siitä pikku hiljaa tippuu...

Etsin jotain kivoja kuvia... :D -->

Ciao <3

Myöhemmin... klo 21.17

Löysin yhdeltä laihdutusblogista tälläiselle sivulle... http://www.weightbalance.fi/New_wb_htm/bmi_taulukko.htm

Aika hieno taulukko sitten kun pääsen 85kiloon olen lievässä ylipainossa. Nyt olen vaikean lihavuuden puolella. Ei oo yhtään terveellistä mun ikäiselle. Ei.

Oikeastaan mun tarvis päästä 70kiloon, jotta olisin normaalipainoinen...  Lähden nyt lenkille, BYE BYE <3

Pakko vielä sanoa... http://www.weightbalance.fi/ tuon sivun hinnasto on ihan järkky....

Tilaushinnat:
Weight Balance® painonhallintaohjelma
pudotus alle 5kg
49,00
pudotus 5kg - 10kg
59,00
pudotus yli 10kg
69,00
Weight Balance®
tarkkailuohjelma
39,00
Weight Balance®
mobiiliohjelma
29,00


Tilaushinnat ryhmille, vähintään 10 henkilöä:

á
Weight Balance®
painonhallintaohjelma ryhmälle
55,00
Ryhmätilaukset osoitteeseen [email protected]


Käyttömaksut:

Weight Balance®
painonhallintaohjelma, internet
maksuton
Weight Balance®
painonhallintaohjelma, tekstiviesti
0,84
Weight Balance®
ravintopäiväkirja, Internet
maksuton
Weight Balance®
ravintopäiväkirja, tekstiviesti
0,84
Weight Balance®
tarkkailuohjelma, Internet
maksuton
Weight Balance®
tarkkailuohjelma, tekstiviesti
0,84

Ton täytyy todella toimii... Mieti mäki oisin joutunut maksaa 50€ et oisin laihtunut tän verran....