Juu, tiedän... Pitäisi syödä paremmin... Siihen on kyllä pitkä opetteleminen kun on pienestä pitäen syönyt huonosti... Ja täytyy sitten vanhempia ostamaan jotain hedelmiä... Kun meidän kaapista löytyy vain jotain vanhoja omenoja, kurkkua ja vanhoja porkkanoita... -.-''

Nenna, ei se kauheelta kuulostanut... Mut aamulla en millään pysty syömään niin paljoa, eikä aikaakaan oikein ole... (kohta alan taas pessimistiksi, "en tykkää tomaatista, en tykkää tästä ja tästä ja tästä, sitä en takuulla syö", mutta nyt pitää oppia syömään paremmin...!)

Juu kiitoksia :D Samoin aurinkoisia terkkuja sinullekin!

 

Painoa aamulla 87kg. Luiskelin eilen illalla äidin yhtä laihdutuskirjaa. Siinä oli aika hyvin kerrottu kaikesta, vaikken kaikkea jaksanutkaan lukea. Aika surkeeta. Syön ihan huonosti. Tänäänki syöty jäätelö (en tiiä kaloreista, ja nyt semmonen fiilis etten jaksakkaan välittää...) ja yhden pusun. Mua kyl ihmetettää yks asia. Se, että miten mun vanhemmat ku ne on paasannut mun syömisistä ja laihtumisesta ja kaikesta ni ne "antaa" syödä karkkia (siis no paasauksen kanssa, nyt ne ei enää edes jaksa paasata.... mut sillo joskus), mut sit taas ruokaa mun ei tarvii koskaan just ollenkaan syödä... :o Ja luulis ny äidinki tietävän tän...

Ottaa aika lailla taas päähän. Tarvis ostaa uudet kengät, uudet housut, uusia kevät vaatteita, uusi kevät takki... :o Mut housut ja takin haluan ostaa vasta sitten kun olen laihtunut enempi. (eli jossain hamassa tulevaisuudessa...!!).... :/

Tässä päivän aikaan oon miettinyt, et oon kai aika tylsä ihminen. Mietin, et miten jotkut jaksaa lukea tätä mun blogiaki esim... Ku kaikki muut on niin kiinnostavia ihmisiä... Niillä on paljon kavereita tai no semmosia tuttuja jotka on sillee hyviä kamuja, mut ei oo yhdessä koulussakaa niinku kokoaikaa... Mut musta tuntuu et mulla ei oo yhtään ketään. Paitsi tuo minun koiruuteni. Minä ja koirani yhdessä vastaan muu maailma :DDD No joo. Mut siis kummiski. Ja siks oon muuttunut tavallaan viel tylsemmäks ja hiljasemmaks. Mun mieliki on varmaan ihan tylsä. No ei oo. Mut en vaan voi sanoo mitään hauskaa (siis omasta mielestäni...) sit kaikki vaan pitäis ihan tyhmänä siis pitää ihan tyhmänä... mut jos joku muu sanois sen saman asian se ois ihan hirveen mieleenkiintonen ja sen sanonutta tyyppii ihaltais... Mua ei. Surkeeta. Itsesäälissä rypeilyä :P okei, taas on tullu valitettuu. Mut jatkan silti. Ja ainoo asia varmaan on mistä osaan puhua vakuuttavasti (ja no noin 50% ihmisistä jolle voin puhua koirista tai/ja niitä edes vähän kiinnostaa koirat pitää mua täys pölönä...!!) ja no ihan sama. Ei jaksa.