Taas vaihteeksi olen ihan hukassa. Painosta ei tietoakaan, enkä tiedä edes kiinnostaako se nyt kauheasti.
Olen lihonut taas varmaan vaikka kuinka paljon!
Ottaa päähän kun tää ei edisty ollenkaan. Ja tänne sitten tulen sitä itkemään! YHY YHY YHY, söin jäätelön! YHY YHY YHY söin kaksi jäätelöä! YHY YHY YHY söin 6 keksiä! YHY YHY YHY miksen laihdu?!?!
Joo. Että näin. Kaks jäätelöä, varmaan jotain 170kcal molemmissa, eli 340kcal ja kekseissä 40kcal/per yks eli 240kcal, koulussa söin yhden pienin jauhelihapihvin (olisin syönyt toisenkin, MUTTA ainakun sattuu olemaan siedettävää ruokaa mitä voisin syödä, sattuu kaverini aina sanomaan jotain kivaa. Syödään ihan normaalisti. Sitten kaverini maistaa sitä pihviä. Ilme venähtää "hyyyyi yök yök"-ilmeeseen. Minä: "No joo, siinä sitten nähtiinkin sun näkemys tästä ruuasta" "Joo mut se on pahaa!" (tai jotain sinnepäin!) "Kiitos, taas vaihteeksi kun ajattelin syödäkin..." "Sori sori emmä huomannu... Mä vien sun ruokahalun nyt..." "Sä veit sen jo..." (en yleensä sano noin pahasti tarkoituksella, mut sillon joo. Koska se on niiiin lapsi ja viaton, ei tajua yhtään mitään... Siis se oli sanonu tonki ihan pokkana vaan kaiken mulle...) Olis pitänyt uskoo kaveria ja jättää se yks syömättä... siitä varmaan jotain 150kcal- Yhteensä siis... jotain 730kcal, ei paha ei. Mut kaikki jotain rasvasta PASKAA. Mä en jaksa. Mä en jaksa.
Mua inhottaa olla tämmönen läski.
Helvetti, aina tässä vaan tahon ja tahon, että kuinka haluan laihtua ja kaikkea muuta helvetin paskaa mutta silti en ikinä vittu edisty! Tunkekaa mut kiitos kuukaudeksi eristykseen johonkin kuntosalille missä ois tarjolla vaan vettä ja pakko liikuntaa kolme neljä tuntia päivässä.
VITUN LÄSKIPASKA SAATANA.
(anteeksi, puran taas kiukkuani...)