Pari päivää taukoa blogin päivittämisestä. Ei ole ollut mitään. Ei ole innostanut. Herkkuviikonloppu. Perjantaina 100g suklaata, 470kcal. Ja lauantaina kavereitten kanssa hesessä, en kehdannut olla ottamatta, kun en jaksanut taas niitä miksi miksi, ota nyt ota ota ota. Kui kui kui ota ota ota-juttuja... No, kahden viikon herkut:
-5 tikkaria
-juustohampurilainen
-7 karkkia
-7 aakkoskarkkia
-puolet juustoaterian ranskiksista
-100g suklaata...
Kahden viikon ajalta. Toisaalta aika hyvin, mutta olisihan paremminkin voinut mennä. Ennen söin saman verran herkkuja PÄIVÄSSÄ. Nyt kahdessa viikossa...
Eilen päivällä paino jotain 84kg. Olin todella pettynyt. Harmitti. Mutta olin juonut juuri litran mehua. Oikeasti join varmaan litran! Ja sitten kävin vaa'alla. Jotain 84.5kg.... Kai. Mut tänään aamulla 83.5kg. Että taisivat nesteet painaa mahassa ;P
Tästä hyvä jatkaa eteenpäin! Sain eilen myös tsemppiä kaveriltani. Hän kun on ainut joka tietää painoni (kavereista ja muista, paitsi tietysti blogini lukijoista....:P) ja sille voin selittää ihan kaikkea. En tiedä onko se joku hirveän luottamuksen osoitus, vaan se, että hänkin kertoo minulle omia asioitani, ja se että hän asuu kauempana eikä kertoisi kenellekkään jutuistani... Ja jos kertoisi, en kumminkaan tuntisi niitä. (siis JOS kertoisi)  Hän sanoi painavansa 89kg ja siitä mä taas innoistuin! Hahaa, mä näytän että mä laihdun! Ompas reilua sanoa noin hyvästä kaverista jne, mutta no, miten sen nyt selittäisi. Hänen kanssa jaamme kaikki laihdutusjuttumme ja kaikkea. Hän sai taas minut innostumaan, että mä pystyn tähän. Hän kun puhuu itselleen "Hitto mä alotan huomenna laihiksen, tänään oon syönyt vaiks mitä ja mitä. Tänään en syö enää mitään herkkui, mahdollisimman vähän mitää jne" ni siinä alkaa itsekin innostua.
No taas, toisaalta. Kerran ärsyynnyin kun olin hänen kanssaan kaupungilla, mulla oli hirveä nälkä (en ollu ehtinyt syömään aamulla mitään ja sitten vaellellu jo kolme tuntia kaupungilla kaupoista toiseen) ja ehdotin, et jos mentäis syömään jotain terveellistä, voileipiä tai jotain. Hän totesi siihen, että "mua et saa syömään vaikka maksaisitkin" ja otti päähän.
Mut mä näytän, et mä pystyn laihtumaan. MÄ ONNISTUN. Mä olen tähänkin mennessä onnistunut näin hyvin! 14kiloa! Minä onnistun. (anteeksi itsekkyyteni, OON VÄHÄN LEIJA!)